Uticaj studentske ankete na kvalitet nastavnog procesa- ciljevi i praksa
Author(s):
Keywords:
Nermina Zaimović-Uzunović (B&H)
kvalitet u visokom obrazovanju, nastavni proces, studentska anketa
Abstract:
Kvalitet visokoškolskih organizacija predstavlja važan aspekt mjesta i uloge organizacije u sistemu obrazovanja i nauke koji se ocjenjuje i postavlja u međunarodnim relacijama. Kvalitet obrazovanja je važan faktor interesa novih studenata za upis studija a samim tim i razlog postojanja visokoškolske organizacije.Evaluacija nastavnog procesa , po predmetima , nakon svakog semestra, koje vrše studenti uređena je nizom zakonskih i podzakonskih akata. Prema postavljenim ciljevima , rezultati studentske ankete treba da budu tačni i pouzdani i smjernica za korekcije i unapređenje nastavnog procesa, a time i institucija visokog obrazovanja.Višegodišnji rezultati ocjene kvaliteta nastavnog procesa dati u anketama studenata ukazuju na mnoge anomalije kako u nastavnom procesu, bilo direktno ili indirektno.U radu su prikazani faktori koji dovode do nepouzdanosti rezultata ankete i posljedice koje iz toga mogu proizaći.
Cite as:
Nermina Zaimović-Uzunović (2023). Uticaj studentske ankete na kvalitet nastavnog procesa- ciljevi i praksa. Quality 2023 (S. Jašarević, S. Brdarević editors)”, ISSN 1512-9268, Neum, B&H, 19-21 June 2023., pp. 357-362
DISCLAIMER: Professional – scientific papers published in Conference proceedings are published in the original. Papers were reviewed by members of the Scientific Committee. Authors are responsible for technical and linguistic correctness of the text. WARNING: This is an open access publication which means that all content is freely available without charge to the user or his/her institution. Users are allowed to read, download, copy, distribute, print, search, or link to the full texts of the articles in this journal without asking prior permission from the publisher or the author. This is in accordance with the BOAI definition of open access. The greatest possible effort is put to ensure that the Proceedings are complete and accurate, but it does not imply any warranty or liability. The authors and publisher have no obligation or responsibility to any person or entity in connection with any damage or loss due to the information published in the Conference Proceedings.