Author(s):Keywords:
Aida Tarabar (B&H)istovremeno učenje nejezičkog i jezičkog predmeta, kvalitet, obrazovna reforma, visoko obrazovanje
Abstract:
Suvremeni, moderni svijet i ubrzani način života koji se javlja kao njegova posljedica donosi nove, pragmatičnije pristupe u nastavi generalno, a time i u nastavi stranog jezika. Umjesto starih (ex cathedra) metoda u kojima se stalno recikliraju korišteni tekstovi i rečenice koje ilustruju gramatička pravila, sada se javljaju metode kojima se nastoji ne samo promijeniti spomenute prakse nego i ekonomizirati vrijeme i resurse. Jedna od njih je i CLIL, odnosno, nastava istovremenog učenja nejezičkog i jezičkog predmeta. Ova metoda je prihvaćena u Evropi i svijetu na svim nivoima obrazovanja.
Imajući u vidu da je Bosna i Hercegovina nedavno dobila “kandidatski status” za članstvo u Evropskoj Uniji potrebno je vrijedno raditi na ostvarivanju zadatih uslova, od kojih se značajan dio odnosi i na reformu obrazovanja, odnosno njegovu pripremu za integriranje u evropski obrazovni prostor. Cilj ovog rada je da se stručna, ali i šira društvena zajednica, upoznaju sa mogućnostima koje CLIL u tom smislu obezbjeđuje, prije svega kada je u pitanju visoko obrazovanje.
Cite as:
Aida Tarabar (2023). Uloga CLIL-a u obezbjeđenju kvaliteta nastave engleskog jezika na tehničkim fakultetima. Quality 2023 (S. Jašarević, S. Brdarević, editors), ISSN 1512-9268, Neum, B&H, 19-21 June 2023., pp. 353-356
053-Q23-012


DISCLAIMER: Professional – scientific papers published in Conference proceedings are published in the original. Papers were reviewed by members of the Scientific Committee. Authors are responsible for technical and linguistic correctness of the text.
WARNING: This is an open access publication which means that all content is freely available without charge to the user or his/her institution. Users are allowed to read, download, copy, distribute, print, search, or link to the full texts of the articles in this journal without asking prior permission from the publisher or the author. This is in accordance with the BOAI definition of open access.
The greatest possible effort is put to ensure that the Proceedings are complete and accurate, but it does not imply any warranty or liability. The authors and publisher have no obligation or responsibility to any person or entity in connection with any damage or loss due to the information published in the Conference Proceedings.

Recommended Articles