digitalizacija, alati kvaliteta, upravljanje kvalitetom
Abstract:
Savremeno poslovanje podrazumijeva kontinuirano mjerenje i analiziranje performansi poslovanja, efektivnih odluka menadžmenta na bazi prikupljanja, obrade i analize podataka u cilju ispunjavanja zahtjeva i očekivanja kupaca. Primjena alata za poboljšanje kvaliteta je imperativ koji stvara komparativne prednosti za preduzeće – osigurava realizaciju konkurentnih proizvoda visokog kvaliteta, sniženje troškova i povećanje efikasnosti radnih procesa. Jedan od digitalizovanih alata kvaliteta u MANN+HUMMEL BA kompaniji, koji prvenstveno spada pod formulare za prikupljanje podataka, jeste Eilebrechtov interfejs za upravljanje kvalitetom (EiQMI) koji omogućava brže otkrivanje nedostataka u procesu proizvodnje zbog specifičnog vizuelnog koncepta. Prepoznavanje kritičnih procesa, odstupanja i njihovo otklanjanje je olakšano i ubrzano, što je neophodno pri definisanju korektivnih radnji za optimizaciju procesa, a arhiviranje podataka u „oblaku“ je dalje krucijalno za provjeru stabilnosti procesa i mašina primjenom statističkog softvera Q-DAS.
Cite as:
Mediha Hadžikadunić, Almira Softić, Hazim Bašić, Nermina Zaimović- Uzunović (2023). Primjena digitalizacije alata kvaliteta u proizvodnji filtera u kompaniji MANN+HUMMEL BA. Quality 2023 (S. Jašarević, S. Brdarević, editors), ISSN 1512-9268, Neum, B&H, 19-21 June 2023., pp. 133-138
DISCLAIMER: Professional – scientific papers published in Conference proceedings are published in the original. Papers were reviewed by members of the Scientific Committee. Authors are responsible for technical and linguistic correctness of the text. WARNING: This is an open access publication which means that all content is freely available without charge to the user or his/her institution. Users are allowed to read, download, copy, distribute, print, search, or link to the full texts of the articles in this journal without asking prior permission from the publisher or the author. This is in accordance with the BOAI definition of open access. The greatest possible effort is put to ensure that the Proceedings are complete and accurate, but it does not imply any warranty or liability. The authors and publisher have no obligation or responsibility to any person or entity in connection with any damage or loss due to the information published in the Conference Proceedings.